The weekEND

Har haft en sån grymt bra helg (anledningen till att jag inte bloggat) med massor av underbara människor.

Fredagen: Jag och Diana käkade Italienskt på Da Vinci, lax med vitvinssås, helt gudomligt. Sen mötte vi upp 6 till och gick och såg New Moon som desvärre var sämre än den första. Inte att förglömma, Tove åkte ur Idol, YES!

Lördagen: Mamma och jag åkte runt till massa butiker, däribland second hands, en kavajrock och en kofta för 120 spänn! Dessutom köpte jag en klänning till kvällens festligheter som var julfest med MQ. Möttes upp i butiken, sen förfest med mingel och tilltugg hos en butikschef och därefter julbord på Wasa Allé. En otroligt lyckad kväll och jag åt sånt som jag aldrig trodde att jag skulle äta, bland annat oxtunga, hjort och ankbröst. Desvärre var det ingen som knöt slipsen runt huvudet och dansade på borden men man kan ju inte få allt, nästa personalfest kanske? 

Idag vaknade jag upp törstig som en gris och huvudvärk utöver dess like, värre än den värsta bakfylledagen, konstigt eftersom jag inte drack en droppe alkohol igår, måste varit den jäkla julmusten alltså. Tog mig i alla fall till jobbet och fem av mina vänner har fått ett unikt erbjudande så nu hoppas jag att ni kommer in och handlar ;)

Nu väntar bakning och andra advents-mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0