Ändrade planer

Det har inte räknats några 5 mattetal. Har istället tagit en långdusch, ätit cupcakes, kollat på "Vad blir det för mat" och snytit mig otaliga gånger. Nu ska jag fortsätta att gå i mina (hög)klackade skor som ska bäras på dopet/bröllopet på lördag, det kommer inte kännas som det är jag som går där i kyrkan med 6 cm klackar, men någon gång måste vara den första, eller hur?

Det blir förresten inget SoHo för mig imorgon eftersom planerna ändrats, åker till Karlsborg imorgon istället för på lördag. Det är vekligen skit att allting ska hända på en och samma helg, dessutom måste jag plugga sjukt mycket, hur jag nu ska hinna med det.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0