Bäst i test!

Har precis packat färdigt det sista och ska alldeles strax lämna huset för att tillbringa helgen i Karlsborg. Mässan i skolan gick galant, alla tyckte att vår dryck var den godaste, och jag kan hålla med. När godiset var uppätet och drickan uppdrucken fick vi åka hem. Jag la mig i fåtöljen och försökte bli av med mitt lock i örat men det hände ingenting. Jag är i princip döv på vänster öra, hoppas det släpper inom snar framtid.

Nu ska jag gå ut och sätta mig i bilen och sitta där i 2,5 timmar. Ska kanske räkna lite matte på vägen (det gäller ju att vara effektiv) om jag inte blir spyfärdig. Ha en trevlig helg för det kommer troligtvis jag att ha.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0