Boken var bättre

Hann inte med en tidigare uppdatering eftersom jag spenderat eftermiddagen i stan/biosalongen. Jag och Sandra tog oss in till stan klockan fem för att kvart i sju gå och kolla på "I taket lyser stjärnorna" och för en gång skull kan jag jämföra med boken eftersom det är första gången jag ser en film där en bok som jag läst blivit film. Jag kan säga att boken var bättre eftersom att de tog bort viktiga detaljer i filmen som gör hela historien men den var bra i och med att den var underhållande, charmig och sorgsen på samma gång. Kom hem klockan nio och har kollat på Andra Avenyn. Fick ett samtal där jag fick reda på att jag ska jobba imorgon, så det blir läggdags för min del nu. Ska bara se de nya avsnittet av The City först.

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0