Frida & Fritiof!

Dagens händelser: Började en timma tidigare och var i skolan ända till klockan 4, fick ett glädjande besked från praktiken att jag börjar klockan 12 imorgon, kom hem tjugo i fem, åt god laxpasta, bytte om till träningskläder, tog bussen tio i sex, tränade ett tufft Body Combat pass, sprang från salen ihopp om att hinna med bussen, missade bussen, fick skjuts hem, duschade en lång stund och nu sitter jag här igen. Det är här alla dagar avslutas i princip, dock blir det inte så mycket plugg eftersom det finns så mycket annat roligt att kolla på. Läste precis att den kända second hand butiken Beyond Retro ska öppna här i Göteborg, hoppas att de har mycket fint att erbjuda.

Förresten, jag har två namnsdagar idag. Det är Frida och Fritiof på samma dag, Fritiof heter jag på hemmaplan. Trodde att jag skulle ha turen att få tre stycken namnsdagar men det blir bara två eftersom Frida och Fritiof ligger på samma dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0