Ihop-plock

Jag har faktiskt rensat garderoberna och jag fattar verkligen inte hur jag fick plats med allt innan. Men nackdelen nu är att jag måste gå upp i tid för att hinna hitta kläderna eftersom jag bytt plats och sorterat om lite grann, men fint blev det.

Jag förstår verkligen inte hur jag tänkt då jag köpt vissa plagg. Jag slängde bl.a. en mörkt senapsgul långärmad t.shirt från Bondelid (köpte den troligen bara för att det var Bondelid), en skrikig grön tröja med trekvartsärm och vit mudd, prickiga omlottklänningar á la städerska, den omtalade spygröna trädgårdsklänningen med usel passform, bajsbruna och röda stickade tröjor och kläder från skolavslutningen i sexan som blivit lite urvuxna vid det här laget. Ja, ni hör ju själva vilken kompott detta är och det är banne mig värre i verkligheten.

Nu tillbaka till Beck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0