Pangpris!

Klockan är snart fem och denna dag har gått förbi i rasande fart. Sov inte så länge imorse som jag hade hoppats på men vaknade i alla fall utsövd.

I förmiddags åkte jag till några secondhandaffärer för att kolla på kuvertväskor men hittade ingen som föll mig i smaken så jag får leta vidare helt enkelt. Men jag fick däremot med mig en lite längre, mörkblå kavaj hem till ett pangpris. 120 kronor gick tygbiten på vilket är ett grymt bra kap. Sen jag kom hem har jag ätit en helt fantastisk middag bestående av lax. Det är helt klart något av det godaste som finns. Har tagit en tupplur här på soffan också eftersom jag inte känner mig helt 100. Snoret rinner och halsen är inte som den ska, det låter som jag rökt 2 paket cigaretter om dagen i hela mitt liv, då förstår ni att jag är pretty hes. Så ikväll ska jag kurera mig med marängswisse och melodifestivalen. Nu är det namnsdagfika som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0