Nytt i garderoben

Har gjort en av de tre saker som jag skulle göra idag. Jag hoppade över pannakakorna och när man är sjuk så ska man inte behöva plugga så därför har jag inte gjort någon matte utan istället tagit tag i helrenoveringen. Peeling, ansiktsmask, målning av naglar etc. Känner mig lite smått uttråkad men då kom jag på idén att visa upp det som nyligen fyllts på i min garderob, jag är så nöjd med allt! Nu ska bara våren komma också.


Svart kavaj från H&M 399 kr, Stor, blommig sjal från MQ 199 kr


Klänningen/linnet från H&M 249 kr, Halsband från MQ 199 kr


Randig långärmad t-shirt från H&M 149 kr


Två baskoftor från H&M 149 kr/st


Kvällens läsning och nymålade naglar (ignorera att jag målat utanför, så ser det allttid ut).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0