Tylösand!

Jag är i ett stort behov av att åka bort, om det så bara skulle vara till Kungälv. För jag vet inte hur många år sedan nu, skulle mamma och min faster bjuda farmor på SPA och jag skulle självklart åka med men jag har varit för ung och det har helt enkelt inte blivit av. Men igår så kom Tylösand bara upp i huvudet och jag la fram förslaget för mamma. Hon var inte sen på att gå med på det och jag har pratat med min faster och min famor är ju pensionär så hon har förhoppningsvis inget annat för sig så jag hoppas verkligen att det kan gå av stapeln nästa helg i sådana fall. Det skulle vara helt underbart att få åka och bo på ett lyxhotell med fri tillgång till träning, pooler, relax, härliga frukostbuffér, tre-rätters och vita badrockar att gå runt i hela dagarna. Jag är redan där!







Kommentarer
Postat av: josie

Åker gärna med. Behöver nått sådant!!!

2009-02-04 @ 22:48:25
Postat av: Frida

Visst låter det underbart?!

2009-02-05 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0