En sån där skitdag

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag ska åka och träna, om ungefär en kvart. Skoldagen var riktigt tråkigt, Emelie var inte där, det regnade när jag skulle till skolan (kom på nu att jag glömde paraplyet i skolan), det var skitlite folk i klassen, tråkiga lektioner och en svenskaredovisning som inte gick särsklit bra. Men vad ska man göra, ibland är det sådana här dagar och det är bara att leva med det. Dessutom missar jag handbollen idag eftersom jag ska träna, men det positiva är att det tydligen inte blir någon spännande match eftersom Kuwait tydligen är sämre än Kuba och i den matchen blev det 45-17 till Sverige. Men imorgon, då är det dags för Kroatien och då sitter jag bänkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0