Jag = rekommendation!

God kväll kära läsare!
Kom hem från jobbet runt halv åtta, jobbade till 7 istället för 6 idag, lugnt för mig eftersom jag inte hade annat för mig och pengar är ju alltid välkommet. Hade det så roligt på jobbet idag och jag har helt underbara jobbarkompisar, dock var det rätt jobbigt med all rea. Jag blir så trött på männsikor som inte kan lägga/hänga tillbaka kläderna på rätt ställe, ni behöver inte vika det fint men försök i alla fall. Högarna bara växte ju mer tiden gick men ingen av oss orkade att ta tag i det och kollade bara på det och skrattade pga trötthet. Det är slitsamt att jobba i butik ska jag säga er, mycket att göra, ändå ska man alltid ha ett leende på läpparna och vara trevlig mot kunderna (såväl trevliga som otrevliga), dessutom tar kroppen rejält med stryk, benen värker men jag känner att det är värt det för det ger mycket tillbaka.

Vid arbetsdagens slut fick jag information från min chef att de hade ont om folk på MQ på Fredsgatan och han hade rekommenderat mig och frågade ifall jag var intresserad. Självklart svarade jag ja men det hade löst sig på annat håll så det blev tyvärr ingetn denna gången, men jag är tacksam över att jag fått möjligheten, lite skönt är det att vara ledig imorgon efter en dag som denna.

Kommentarer
Postat av: josse

haha jag orkar aldrig lägga tillbaka kläderna:P men vi hade kul på nyår:D hur gick d för sandra sen?:P

2009-01-02 @ 22:26:08
URL: http://mytypeoffashion.blogg.se/
Postat av: Frida

Jobbar du i butik en dag så lovar jag att du i fortsättningsvis kommer göra det ;) Jodå, det var inga prbolem, hon blev som nykter (nästan) när hon fick lite frisk luft, tror det var nyckeln. Haha!

2009-01-02 @ 23:46:49
Postat av: Frida

Jag måste tacka för senast också, det var helt grymt kul, måste göras om snarast, blir väl i alla fall till din födelsedag! :)

2009-01-02 @ 23:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0