Stress

Denna onsdag går mot sitt slut och den har varit ganska stressig som de andra dagarna i veckan. Imorse innan skolan åkte jag för att köpa smaksättning till våran dryck vi ska lansera i skolan men detta visade sig inte vara någon höjdare. Lektionerna löpte på en efter en och slutade med ett svenskaprov på epokerna som gick fövånansvärt bra. Satt kvar till sist, inget ovanligt när det gäller mig. Efter skolan mötte jag upp mamma på Backaplan, vi gick till MQ och köpte födelsedagspresent till John. När det var klart åkte jag hem och slängde i mig mat och bytte om till träningen. Nu är jag hemma, nyduschad och ska börja med naturkunskapen lite smått, inte det roligaste att svara på frågor om universum men det är bara att det bita i det sura äpplet och se glad ut.

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0