Finbesök

Ska börja med att skriva adressen till bloggen med de smycken som jag pratade om häromdagen för det hade jag tydligen glömt, tur att jag har Emelie som kan påminna mig ;) www.sekki.blogg.se är i alla fall adressen!

Denna dag har inte varit speciellt rolig och det beror på en rad faktorer, men man får helt enkelt leva med det. Imorgon är jag i alla fall ledig, ska först göra amerikanska pannkakor till frukost till mig och mamma, sen ska vi till stan en sväng och därefter får vi kusinbesök med sambo + 2 barn som kommer från Karlsborg och hälsar på oss några dagar innan de åker vidare, tror det kommer att bli en ritkigt bra helg det här!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0