Baking

Rolig start på sommarlovet, jag syftar på vädret, ihållande regn ger inte mig några sommarkänslor i alla fall.

Ska strax baka lite åt mamma då hon får främmat ikväll, det lutar åt kladdkakemuffins men det är svårt det där, att bestämma vad man ska göra, allt är ju så jäkla gott!

Ikväll bär det av hem till Diana för en filmkväll, det passar riktigt bra med tanke på vädret och min hälsa. Dock mår jag mycket bättre idag, smärtan i halsen är som bortblåst, nu har allt satt sig i näsan istället, så det blir väl att ta slut på 10 stycken näsdukspaket (100 stycken näsdukar totalt!) som jag brukar under en förkylningsperiod. Inte konstigt att jag brukar se ut som Rudolf med röda mulen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0