Det är bara till att gratulera britterna!

Vilken dag! Först ut till havet med Diana som bjöd på rikligt med sol och varma vindar som gjorde att man kunde steka lite i solen idag med. Förutom solning, badade vi, lyssnade på P3 och åt digestive-kex, riktigt gött med andra ord! Hela kvällen spenderades med Diana som jag nyss följde till bussen, vi kollade på en minst sagt spännande fotbollsmatch (jag hoppade i soffan och skrek av nervositet, sån är jag!) och dessutom kollade vi på "Yes Man" som var en utomordentligt bra film, se den! Jag måste tillägga att vi hyrde filmen! Jag har inte hyrt film sen... jag vet inte när och jag hade nästan glömt av hur man gjorde, jag skyller detta på internets framfart i samhället.

Ska måla ett lager till med nagellack sen ska jag lägga mig, imorgon 10:30 är det jobb för min del sen bär det direkt av hem till Johanna för grillkväll i sommarvärmen så imorgon ska ni inte förvänta er något inlägg. Jag tror att det kommer bli en grmt bra dag så nu måste jag bli klar här så att jag är pigg och go imorgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0