Gårdagen

Åh, vilken lyckad dag det blev igår. Vi klarade oss nästan från regnet hela dagen, det blev bara några droppar vid utspringet. En dag fylld med skratt, god mat, trevligt sällskap, bubbelbad och goda drycker, St. Ursula och jag kom bra överrens under kvällen vilket påverkat dagens tillstånd, småseg och törstig som en svamp.

"Nu är det inte synd om oss"-uttrycket användes flitigt under kvällen och Philip hade en lyckad dag och kväll och det är det som är huvudsaken. Jag fick hänga med grabbar under hela dagen men det är väl så det blir när det inte finns en enda tjej i släkten, men jag klagar inte för jag hade en vädligt trevlig dag med nära och kära.

Nu är det bara ett år kvar tills det är min tur och jag längtar redan så mycket, känner på mig att det kommer bli så grymt, speciellt om jag får fira med alla dem som var här igår!


Utspringet




Hela familjen Johansson








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0