Värmeproblem

Det är jävligt varmt! Jag vet att jag klagar men det är inte vädret jag klagar på i sig utan det är värmen som finns inomhus. Hemma är det outhärdligt, det går inte att sova på nätterna när termometern står på 30 grader, varför är inte svenska hus installerade med en AC? Vi har också varma somrar precis som många andra länder. På jobbet går det inte att vara nu heller, eller på lagret men där kan man ju inte stå och häcka hela dagarna, det var bra i butiken fram tills idag och sänker vi värmen kommer de andra butikerna runt omkring att frysa ihjäl så det är la bara att stå ut med en klibbig kropp och svett i mustaschen i 9 timmar om dagen. Det är inte heller särskilt mysigt att sitta på en buss eller i en bil utan AC. Jag ska fan gå och köpa en handfläkt som jag kan bära med mig överallt, eller en person som går och fläktar med en sån där solfjäder skulle vara ännu bättre, helst en muskulös man i speedos, inmsord i olivolja och med gyllenbrunt hår som går med mig överallt, Grrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0