Feeling good!

Shit vilken dag det har varit! Vi sålde sjukt bra ikväll och gud vad jag har skrattat. Det har varit en underbar dag på många sätt och vis och jag mår grymt bra nu!

Var inne på Din Sko på lunchen (kan kanske inte kalla det lunch då jag åt klockan 4) och kollade på ett par grymt snygga skor som jag sett på nätet. De är högklackade (vet inte vad som har hänt med mig men jag kan verkligen tänka mig att börja gå i högklackat just för att det är så sjukt snyggt) med platå och är lite gladiatorinspirerande. Jag ska nog ta en titt på dem igen imorgon då det bär av mot Svenska Mässan för UF-mässan. Jag längtar! Det är väldigt intressant att se vad de har att komma med. Nu ska jag lägga mig och vila mina ben som känns tunga som stockar.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0