Hamas?

Det är sjukt mycket nu! Inlämningar, prov, läxor och jobb. Jag vette fan hur jag ska hinna med allt. Jag gick in på Sportlifes hemsida och bokade upp mig på ett pass poweryoga på lördag morgon. Jag tror att det kanske kan ge mig lite nya krafter. Jag har provat yoga två gånger tidigare och et är inget för mig men jag ska ge det en chans till, man kan ju alltid ändra sig. Jag tror att yogan kanske skulle vara ett bra sätt att verkligen koppla av på, hemma blir det inte så mycket till avkoppling, eller man tar sig aldrig tid till det.

Sitter i alla fall och filar lite på samhällskunskapsarbetet, jag vet inte hur många gånger jag frågat pappa vilka det är som är Hamas, det sätter sig verkligen inte, men jag tror att det är israelernas styrka. Nu ska jag fortsätta så att jag blir klar någon gång. Jag lär ju få sitta med detta imorgon kväll också om jag inte vill sitta uppe till 4 inatt.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0