Härlig outfit

Jag är hemma från Emelies firande och kvällen var fylld av god mat, goda bakverk, skönsång och dans. Jag gick hem från torget själv och jag tror aldrig att jag har gått så fort i hela mitt liv, kändes som jag var hemma på 2 min. Jag hade förberett mig väl om det skulle vara så att det skulle hända något på vägen. Ovanopå strumbyxorna krängde jag på mjukisbyxor och den korta klänningen över byxorna, kavaj till det och en jacka och på fötterna sneakers. Jag gillar verkligen blandningen och det var kanske denna outfit som höll borta alla läskiga människor, den var ju inte direkt fabolous.

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon får att jobba 11-15, därefter blir det träning och sen hem och kanske plugga lite.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0