Israel Palestina

Hemma igen efter en liten helgvisit hos släkten. Brölloppet igår var helt underbart, det var så fint, de var så fina att jag fällde en tår, jag fick gå fram och ta emot blombuketten då ringen skulle sättas på, det var gudomligt god mat och dryck, trevliga männsikor och jag klarade av att gå i högklackat en hel dag, dock var fötterna sjukt ömma på kvällen. En bra helg har det varit med andra ord. Har också agerat dagisfröken, kollat på i princip hela vasaloppet, skrattat och ätit alldeles för mycket som man alltid gör då man åker till Karlsborg.

Nu är jag sjukt stressad eftersom ett samhällskunskapsarbete om Israel, Palestina-konflikten ska in på tisdag och jag har inte ens börjat. Det är så ointressant att jag nästan skulle kunna betala någon annan för att göra det åt mig. Men eftersom jag inte är sån så får jag ta mig i kragen och göra det bästa av situationen. Nästa gång vi hörs har jag förhoppningsvis börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0