Träningsschema

Sitter och mår dåligt över hur mycket jag har att göra nu. Tills imorgon ska en tursimuppgift vara klar, naturkunskapsfrågor och förberdelse till naturkunskapsredovisning. Jag känner mig lite smått stressad eftersom jag knappt börjat på något men jag jobbar bäst under press. Kände att jag hade alldeles för mycket att göra så jag hoppade över Body Pumpen idag, men jag har suttit och filat på hur träningen ska fördelas framöver, tror det blir något i den här stilen.

Måndag
Idrott i skolan

Tisdag
Body Pump

Onsdag
Body Combat

Torsdag
Vila

Fredag
Vila

Lördag
Power Yoga

Söndag
Gymmet, kondition+styrka

Samtliga aktiviteter ska utföras med undantag för läxor, sjukdomar och arbete. Ingenting annat godtas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0