Update!

Lördag återigen och tänkte uppdatera helgens händelser såhär långt

Fredag
Igår var det UF-mässan med klassen vilket började med en fika på EH med Emelie och därefter väntade först en promenad från centralen till mässan och sen drygt 2 timmar på mässan som inte alls var lika rolig som sist men fick med mig ett sött berlockarmband hem. När jag varit hemma en stund åkte jag till backaplan och köpte de underbara skorna som jag blivit helt förälskad i.

Lördag
Idag har jag varit och jobbat från klockan 12 till 5 och väntades av en helt utsökt middag här hemma, men jag kunde inte äta så mycket eftersom jag ska på tre-rätters middag om 10 min hos Diana. Det blir melodifestival på det också och jag tror att det kommer bli en härlig kväll om jag inte somnar då jag sitter och gäspar konstant. Men nu har jag bråttom, ska packa ner playstation och byta om lite snabtt.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0