12 timmar!

Har precis varit ute och tagit en liten morgonpromenad, shit vilket gött väder det är ute trots att det är så pass tidigt.

Igår somnade jag i soffan runt 9 skulle jag tro, jag vaknade upp vid halv elva och borstade tänderna och gick och la mig igen och somnade direkt, idag gick jag upp klockan nio. Detta innebär att jag i princip sovit i 12 timmar vilket är ett halvt dygn. Ett halvt dygn som jag bara sovit bort, det känns jävligt skönt, tror att det var det som behövdes för den här kroppen efter väldigt lite sömn på senaste tiden.

Ska göra i ordning frukost nu och sätta mig ute på altanen, sen blir det jobb klockan 12-17 och därefter ska Jenny firas, känner att det här kommer att bli en bra dag trots att jag missar alla soltimmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0