Första advent

och fasen vad tiden går fort, kom ju precis tillbaka från sommarlovet. Idag har jag jobbat och det är alltid lika underhållande på helger och jag fullkomligt älskar mina arbetskamrater och jag längtar minst sagt till julfesten nästa helg.

Igår var det supertrevligt och filmen var huuur bra som helst, den bästa i triologin. Vi var helt lyriska efter filmen och det är jag fortfarande, den var så sjukt bra.

Ikväll har jag gjort två adventsljusstakar och en krans, blev jäkligt nöjd faktiskt. Nu ska jag se "Mitt feta grekiska bröllop", har inte sett den sen den hade premiär på bio för 7 år sedan. Det enda jag kommer ihåg var att en kille döptes i en babypool i kyrkan. Dags att fräscha upp minnet? Ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0