Gött är det

Idag var jag på praktiken från 10-16.45, så länge har jag inte varit där sen första veckan typ men det är skönt att det blivit bättre och finns mer att göra, hoppas det håller i sig. Dagens uppdrag var att få tag på en kör till premiären av Robert Wells julshow och det med jäkligt kort varsel, sittter just nu och väntar på ett samtal från en körledare och håller tummarna för att de tackar ja så att man kan koppla av sen. Jag hittade en manskör som bara hade medlemmar över 60 typ, jag ville att de söta små gubbarna skulle sjunga julsånger till premiären men de hade tydligen fullt upp vilket jag kan förstå, vem vill inte anlita en sån kör?

Ska lägga mig och läsa lite i boken nu, invänta samtalet och sen sova.. länge, börjar inte förrän halv ett imorgon. GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0