Lovely week

Har precis insett vilken sjukt härlig vecka jag har framför mig.

Måndag: Endast en lektion då vi ska korrigera affärsplanen.
Tisdag: Praktik, får troligtvis sluta tidigare p.g.a. mitt arbete hemma.
Onsdag: Studiedag, åker till Ullared.
Torsdag: Två lektioner, idrott och arbete med UF.
Fredag: Ledig


Dessutom ledig till helgen då det blir 50-års fest så nu har jag hela veckan på mig att hitta den ultimata klänningen tills lördag och förhoppningvis kan jag också klämma in lite bilkörning.

Älskar klänningen nedan från H&M, både modellen och färgen (kan vara kul med något annat än svart) men tyvärr satt den skitfult på så den fick hänga kvar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0