Tillägnat Emelie Olausson

Idag höll vi våra tal. Emelie pratade om personer som betyder mycket för henne och jag var med på ett hörn. Jag tror inte ni förstår hur rörd jag blev, tårarna bara rann och det är ingen som gjort något så fint för mig förut, till och med när jag skriver detta känner jag hur ögonen börjar tåras, ja, jag är väldigt känslomässig när det gäller sånt här. Emelie, du ska bara veta att jag aldrig hade klarat mig utan dig heller, du är den som förgyller mina dagar, du är den som får mig att skratta även när jag är på dåligt humör. Utan dig hade skolan varit en plåga, det finns inga ord som beskriver hur bra du är. Vi har bara känt varandra i snart 2,5 år och jag vet att det kommer bli många där till, du är en av mina bästa vänner, älskar dig!


Kommentarer
Postat av: oh

oj gud du

2011-01-27 @ 20:06:50
Postat av: :)

gör inte samma sak som ja gorde hela mitt liv bara expoldera i det ta vara på henene gör verkligendet det jag skäms jag har ångest varje dag jag vaknaruupp me ångest dag in dag ut inte kul men jag är soppas stark så jag klarar mig no pain ni game..

hon hatar mig men om du hälsar henne att jag är på bettringsvägen så vore ja jätte glad var ren över 9 måndader visst ja har druckigt oh så men ingen annat: ) hälsa henne det hon vet vem ja är tacksam

2011-06-02 @ 02:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0