Klara oss på egen hand

Jag är så sjukt trött idag, jäkligt gött att veckan är över ska jag säga trots att det varit en mycket bra sådan. Igår var det en riktigt rolig dag, startade med skola och därefter begav jag, Emelie och Emelie oss till Ullared och Gekås. Efter drygt tre timmar där inne var kundvagnen full av kläder, inredningsprylar, godis och nagellack. Trötta men mycket nöjda åkte vi därifrån med den exemplariske bilföraren Emelie.

Idag har det varit en kort men seg dag. Mamma har åkt till Turkiet och ännu en gång ska jag få leva ensam med tre karlar i en vecka. Frågan är hur vi ska klara oss. Nu ska vi dock ut i köket och försöka oss på att göra lite mat, hemmagjorda hamburgare står på menyn, kan man misslyckas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0