Memory

Fick hem skolkorten idag, förutom att mitt hår ser kortare ut på ena sidan på både klassfotot och det enskilda + att jag ser ganska uppblåst och ihoptryckt ut på klassfotot så är jag nöjd. Shit vad mycket de retuscherar på klassfotot vilket är toppen, men varför kan de inte ta en liten sväng med detta magiska verktyg även på det enskilda? Jag menar, det är ju ändå det man ser allt tydligt på och jag tycker allt att de borde dälja lite skavanker även på detta.

Jag zappade hastigt förbi 5:an (Fråga Olle-dokumentären) förut och får syn på en miljö jag känner igen väldigt väl, det är ett repotage från Sunny Beach och klart att det är kul att se en dokumentär om där man var i somras. Minst sagt Nostalgi när man ser HC Andersen, Kung i Baren, Viking Bar etc. Och Emelie, jag är jävligt glad att vi aldrig gick till Lazur, ser du programmet förstår du. Och till er som ser på programmet, det är inte så illa som det ser ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0