Don´t go there!

Jag har klädpanik. Imorgon vankas det skolfoto och samma problem återkommer år efter år, vad fasen ska jag ha på mig? Jag försöker att undvika problemet och istället sitta vid datorn och kolla massa skit, jag vill vara så långt ifrån garderoben som det går just nu.

Idag har jag varit ledig, GÖTT. Har varit med Diana hela dagen, startade med amerikanska pannkakor till lunch, kollade på Män som hatar kvinnor, Sandra hämtade upp oss och vi åkte och tränade Body Pump (benen är som spaghetti), sen följde jag Diana hem med darrande ben och med fasansfulla tankar om hur jag kommer att må imorgon, fysiskt.



Det är hon som dragit in mig i detta pannkaksberonde, don´t go there! (Jag uppskattar om ni ignorerar vårt fula kakel, tack på förhand).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0