En timmes bootcamp

Fy fasen vilket träningspass det blev förut, ett smärre bootcamp skulle jag kalla det men jäklar vad skönt det är nu efteråt. Jag förstår inte hur folk inte kan tycka det är kul att träna, skaffa bara en träningskompis så har man riktigt roligt vill jag lova. Idag skrattade vi åt roliga nybörjare och åt att vi inte kunde göra EN riktig armhävning. Vet egentligen inte ifall man ska skratta eller gråta åt det, vi spelade ändå handboll i många år och ändå har vi inte lyckats få till det med dessa armhävningar, men det kanske kommer.

Ska sova nu, kommer nog inte upp ur sängen imorgon, gött att jag startar dagen med idrott i skolan också, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0