I like

Jag och Glansén fikade i stan efter skolan idag och jag skojar inte när jag säger att jag såg en kille med världens snyggaste stil, tänk om alla killar kunde klä sig så, fy fasen vilken härlig värld det hade varit. Idag kom vi igång med UF och låter inte kommunikations-, inköp- och produktionsansvrig proffsigt så säg! Än så länge har det blivit positiva medgångar och hoppas att det följer oss genom hela arbetet (vilket det inte kommer göra men ändå).

Nu kan jag lägga mig med gott samvete, idag tog jag med muffins som jag bakade igår (i mina nya formar såklart) till UF-gruppen vilket var mycket uppskattat. Dessutom svängde jag förbi salongen på vägen hem och droppade av några muffins medans mamma klippte sig och oj vad glada de blev. Jag älskar att överraska och göra männsikor glada. Nu ska jag sova. Goood natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0