Internetshopping

För några dagar sedan beställde jag ett par mc-boots från Ellos, första gången i mitt liv som jag handlar över internet, ja, ni kan kalla mig konstig men tycker det är jobbigt när man inte kan prova. Men i alla fall, idag kom det en lapp som sa att de kan hämtas ut på Ica så hurtig som jag är tog jag mammas legitimation (är ju inte 18 än) och cyklade upp för alla uppförsbackar till torget med träningsvärk, kom inflåsandes på Ica och slängde fram legitimationen och avin. Vad tror ni inte kärringen bakom luckan säger då? Ja, har du din legitimation med dig? Båda måste vara med förstår du. Jag ler, säger snällt tack och går ut därifrån, rullar hem jäkligt förbannad. Nu när jag väl fått hem dem så är de förstora, jaha, det var ju typiskt att de inte skulle passa första gången man beställer från internet. Nu blir mitt nästa projekt att skicka tillbaka dem och betställa en mindre storlek för de är grymt snygga och sköna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0