Ja, han är Sveriges snyggaste man!

Sitter och sjunger med i reklamen till Party Phone på MTV, "jag vill ha en tjej, gillar inte krogen...", varför fastnar det så lätt men inte faktan om entreprenörer och organisationer? Tror jag ska börja göra ramsor av allting jag måste lära mig, körde på det ett tag under högstadiet och funkade faktiskt.

En sak som jag funderar på när jag kolla på MTV är: Vilka är det som beställer dessa olika "specialeffekter?". "Se genom huden", "Passar du och din kille/tjej ihop?", "När kommer du att dö?". Jag förstår inte för allt i världen vilka dessa typer av människor det är som använder sig utav detta och betalar 50 spänn i veckan för att få det. Det som är det sorgligaste är att det är vuxna människor som sitter och kommer på detta och det är bara ett jävligt sätt att lura ungdomar på pengar, tragiskt är det rätta ordet, inte direkt så att man skryter om sitt jobb.

Annars har jag ikväll, förutom att störa mig på dessa reklamer, kollat på Idol och kändisdjungeln. Jag har nu konstaterat att Rafael Edholm är Sveriges snyggaste man, han gjorde hela programmet, tyvärr sög det förövrigt. Nu ska jag lägga mig, jobba imorgon mellan 11 och 16.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0