Studiedag

Ligger i soffan med datorn i knäet, på tv:n är det något engelskt program som jag inte ens tittar på men ändå har jag på den. Snacka om onödig energiförbrukning, men det är sån jag är.

Idag har jag fått gjort så jäkla mycket. Gick upp runt nio, gjorde amerikanska pannkakor (är helt beroende och det är Diana roten till) till mig och mamma, åkte därefter och klippte mig hos Stina, sen in till stan med mamma och John, kollade i lite affärer, införskaffade lite nytt och bjöd på lunch. Var hemma en stund innan vi hämtade upp Diana och åkte till Allum, riktigt stolt över att jag inte köpte något, därefter åkte vi hem och åt en god middag med sammanlagt sju pers. runt bordet, mycket trevligt. Vi har kollat (eller kollat och kollat, vi somnade i soffan)Scarface och bara för en stund sedan följde jag Diana till bussen. Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det lördag, ledig, ingen klocka som ringer, inga måsten, jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0