Time flies by

Ligger helt utslagen i soffan framför VMA-reprisen. Ska strax ta en kopp kaffe så jag piggnar till lite. Igår var det en mycket trevlig kväll blev dock en tidig sådan eftersom sista bussen går halv tolv och många av de andra skulle gå ut, men man ska sluta när det är som roligast och det gjorde vi. Imorgon är det exakt 7 månader kvar tills jag fyller 18, ni fattar inte hur mycket jag längtar tills dess, bara en sån sak som att jag får lov att skriva under alla papper i skolan själv får mig att räkna månaderna och dagarna helt frenetiskt. Efter min födelsedag är det heller inte långt kvar tills studenten, fasen vad tiden går fort (jag vet att jag låter som en gammal tant), det känns som det var igår man började gymnasiet.




Klassresa till Ramsvik, 2 år sen (kolla in mitt hår, haha)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mmm och där sitter jag i mina bästa favorit-replayjeans och min fula favorit-gekåsjacka. Bahahha

2009-09-20 @ 22:15:56
Postat av: Frida

Det var tider det!

2009-09-20 @ 22:50:58
URL: http://fridavictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0