Please don't leave me!

Inom loppet av en månad lämnar tre utav mina äldsta och närmsta vänner Göteborg. Idag åkte Sandra till New York för att testa på livet som Au Pair i ett år, om några veckor åker Josefine till Australien för att prova på samma sak och den 25:e flyttar Diana till Stockholm för att plugga i tre år. Jag kommer att sakna er alla så oerhört mycket men jag är otroligt glad och lycklig för eran skull att ni vågar att fullfölja era drömmar. Samtidigt sitter jag och har småångest över framtiden, men jag kommer att vänta på er här i Göteborg, staden kommer dock inte att vara densamma utan er. 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag saknar dig redan! Allt kommer gå så bra för dig, don't worry be happy. Du bara måste komma hit och hälsa på! <3

2010-08-14 @ 03:55:54
URL: http://stahrodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0