Jag skulle kalla det framförhållning!

Idag har jag varit ledig... igen och har inte gjort annat än att inte göra någonting. En riktigt tråkig dag men välbehövlig med tanke på att jag börjar bli förkyld och ska så fort som möjligt försöka bli av med detta. Har haft hur mycket tid som helst på mig att plugga idag men ändå sitter jag här när klockan är elva och skriver på en uppgift som skulle varit inne förra veckan, bra där!

Imorgon är det torsdag och sen så är det helg! På fredag väntar After Work med jobbet, på lördag ska jag jobba och sen hem till Diana och planera inför London och på söndag ska jag troligtvis inte göra något vettigt. Nej, nu måste jag återgå till pluggandet. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0