Önska kan man ju alltid göra!

Min dag började åt helvete rent ut sagt, fick stå ute och vänta på bussen en halvtimma för att den jag skulle ta inte kom. Det finns inga ord för hur mycket jag hatar Västtrafik ibland! Skoldagen var inte så mycket bättre den, halv fem en måndag är inte roligt och när jag kom hem somnade jag med småföretagandeboken i handen och är inte det ett tecken så säg! Engelskaredovisningen har jag inte kommit så långt med heller, men det hinner jag väl? Har bara praktik hela dagen imorgon och det ska ju inte redovisas förrän onsdag morgon, har inte träffat någon som har bättre framförhållning än mig!

P.s. Mina vänner, jag önskar mig Kristoffer (Paradise Hotel) i födelsedagspresent! Det skulle vara den bästa presenten någonsin, så om ni inte vet vad ni ska ge mig så har ni i alla fall ett tips ;) D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0