Jag älskar livet just nu!

När jag vaknade upp imorse hade jag inte något att längta efter eller att se fram emot. Dagarna går och det finns inga direkta planer för sommaren. Men nu, när jag har tagit mig igenom denna måndag den 28 juni har jag helt plötsligt två saker som gör det värt att leva.

Från söndag till måndag ska mamma och jag bo på Sankt Jörgen spa, äta middag och hotellfrukost och framförallt spaa och koppla av till max, det kommer bli så jäkla härligt att få sova på hotell (bara 3km hemifrån men ändå), gå i badrock hela dagen och de enda man behöver tänka på är när man ska äta, inte jättejobbigt.

Det andra som gör livet värt att leva just nu är Köpenhamnstrippen med Diana och Johanna nästa lördag. Vi spontanbokade den ikväll, vi åker bara över dagen men det ska bli så skönt att bara komma bort från Göteborg en dag, vi behöver det!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0