What have I done?

Nu ska jag ta och skärpa mig, nästan en vecka sen sist jag skrev något.

Vad har hänt sen sist?

Inte mycket, livet har rullat på som vanligt. Har bla. jobbat, haft smyckes-"party", haft en psykisk svacka, varit på praktik, ätit pannkakor med mjölklumpar, bakat en gudomligt god kladdkaka, fått hem balklänningen som var underbar förutom att den var en aning för stor, varit med Diana, skrattat, kollat skräckfilm, fikat med Sandra och funderat på framtiden.

Idag var HP3 på studiebesök i Ullared, Gekås. Efter en timmes föreläsning var alla ivriga att ge sig ut bland andra shoppinggalningar. Två och en halv timma fick vi på oss och jag och Emelie klarade det med nöd och näppe. Jag har aldrig varit så nöjd efter ett Gekås-besök som jag är idag, jag hittade så mycket bra saker. En mockajacka, Emelie och jag köpte likadana fast i olika färger, en studentklänning, en svart bas-klänning och en massa småskit. Pricken över i:et var att jag fick se Morgan från lagret, helt plötsligt stod han där som nedsänd från himlen, min blivande man. En väldigt rolig dag har det varit, avslutade den med ett Body combat-pass, det var release och jag höll på att dö, det var fuktigt som i en regnskog i salen och jag har aldrig längtat så mycket efter frisk luft som under den timman.




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0