Hemmakväll

Idag har jag träningsvärk, inte för att jag har tränat utan för att jag gick i högklackat igår. Om träningsvärken beror på att jag är otränad eller på 13 centimeters-klackarna är oklart, dock tror jag på det sistnämnda.

Hur som helst, födelsedagsfirandet igår var väldigt trevlig. God mat och underbart sällskap fick kvällen att svischa förbi i väldans fart. Jag beslutade mig för att skippa utgången och det var jag glad över imorse, det var jobbigt att komma upp som det var. Har avverkat ett 6-timmar långt arbetspass idag medan regnet öste ner utanför, då gör det inte så mycket att man jobbar, man missar ändå ingenting.

Ikväll är jag hemma, skippade utgång, känner att jag är jäkligt nöjd med mitt beslut att ha en lugn hemmakväll som jag inte minns sist jag hade. Så nu ska jag krypa upp i soffan under en filt, äta choklad och kolla på Bert på SVT-play, JAG ÄLSKAR BERT!

God kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0